Ben ilk gebeligimde cok yedim kasa kasa 🙈 kızımda hic bisey yoktu hatta oda cok sever ama 2. yaşından sonra yanakları böle pütür pütür olmaya basladı aynı çilek gibi bide biseye cok odaklansin yada yorulsun yanakları kıpkırmızı olur baya boya kalemiyle boyanmis gibi