Mutluaile1 eylulsilam_35 yaa geçen bende eşimle konuşuyodum iş yerinde ciğer vardı midemi bozdu dedi o sirada bende ıy ciğer mi derken bi yanda da elim belimde kaşınıyodum. Ertesi gün böyle bi konu olmuştu ev kayinvalidem dedi çocukta leke oluyomus 🤦😁 inanmak istemedim arkadaşıma sordum pat o da kendi kolunu attı ama dediğiniz gibi annesine ciğer tabağı vermişler ciğer bi parçası koluna gelmis igrenip o an hızlıca itelemis koluna gelen yerde de leke var ama bilemedim.
Beyza2526 Gkcgkc benim bildiğimde yedikten sonra elini vücudundan bir yere sürmicen silcen elini diye duymuştum 😂
Semiyeeoz Gkcgkc benim eşimin kuzeninin kolunda çilek lekesi var ne zaman çilek zamanı gelse kolu kızarırmış annesi hamileyken çilek bulaşan eliyle kolunu kaşımış aynı yerde izi var simdi 😅 hurafe belki ama nolur noolmaz 😅
Mom092 Gkcgkc hamilelikte cilek yiye yiye artik icim disim cilek olmustu ama napiyim cok seviyorum😂 hicte bisey olmadi valla inanma kulaktan dolma seylere ☺️
derinsart Gkcgkc bende cok yiyorum bisey olmaz bence haftaya bugün doğumum var bakalım varmı lekeleri😃
Bestosko Gkcgkc benim de aşırı istiyor canımm yiyorum da 🤗 sadece bi yakınım şuan tarla çileğinin daha çıkmadığını, yediklerimizin hormonlu olabileceğini, onun da bebek için zararlı olacağını söyledi biraz düşündürdü açıkçası..
mercimeginanne Gkcgkc çilek, nar yedim bolca birde üzerine gül kokladım 🙈 kızçemde şükğr hiçbirşey çıkmadı 😂 9 ayım merakla geçti resmen 🙈 bnm dolabımdan çilek eksik olmazdı
04052016mh Gkcgkc yok canım yaaa ciğerli elini bir yere sürme leke olur derler ben hamileyken ilk bebeğime ciğer doğrarken birden fırladı yüzüme karnıma falan değdi oğlumda maşallah gram leke yok 😊
Sterre Oğlumda çok fena çilek yedim. Gerçekten günlük 3-4 kilo tüketiyordum. Bana da söylediler, ama duramıyordum🙈 Şimdi 5 yaşında hiç lekesi de yok😂
sblaslan Gkcgkc valla ben bi oturuşta bi kilo yiyorum öyle bişey olmaz hurafe hem hamilelikte çilek faydalı internette yazıyo faydaları
Sibelerhan Gkcgkc banada cok dedıler ama ben cok yedim bebegımın sırtında hemanjiom lekesi var aynı cılek gibi. İkinci gebelıgım gene deli gibi cılek yıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️