Hhande canım sen rahim ağzının uzunluğuna göre aktiviteni ayarla tabi önce doktorunu dinle. ben heyet raporu aldım 32. Haftaya kadar. Ayakta kalınca bilmem serkülaj dikişlerinde , bilmem eski sezeryan yerinde ağrı oluyordu. Ben o yüzden çalışacak , gezecek durumda değildim. 16-18 haftaya kadar ayakta kalmadım yattım , yemek filan yapmadım. Rahim ağzı 3,5-4 lerde çıktı hep. Sonraları evin içinde gezdim , yemek yaptım bulaşıkları makinaya yerleştirdim. Ara ara eşime temizlikte yardım ettim. 28 de alış veriş için dışarda fazla dolaştım kasılma başladı ilaç ve serumla geçti oda. Sonra 36 haftaya geldim tabi ben dikkat etmeyi bıraktım yine dışarda gezdim 22 mm düştü. Tabi çok korktum. 4-5 gün yattım kalkmadım 32 mm ölçüldü😊 yarın bakalım kaç çıkacak.