[silindi] Ayse_ayhan12 teşekkür ediyorum canım çok pinpirikliyim kanamam olduğundan beri 3 marttan bu yana 7 kes ultrasyona girdim
Azramina21 esraaa86 bana da mantıklı geldi 👍 iyi olduğunu bilmek yeterli duymayanda olur . Kalp atışı görülüyor zaten ☺️
Umudumbitmedi Azramina21 bende aynı şekilde 6+1 de gittim kalp atışını gördük dr görmemiz yeterli bebeğe zarar verebilir 8. Haftada çağırdı dinlemek için
Ebrliii Azramina21 benim doktorum da sadece kulağımla duyayım diye 2 saniye dinletti bu kadar yeter bebeği de yormayalım dedi belki de bundan dolayı birdahaki geldiğinde tekrar dinletirim dedi