Arkadaşlar ben sağlık ocağında çalışıyorum. Tetanoz gebeliğin her döneminde uygulanabilir. Fakat ilk 3 ay riskli dönem olduğu için ve anneler aşıdan dolayı bebeğe bişey olduğunu düşünmesinler diye genel olarak bebek kalp sesi duyulduğu an da yapabilirler. Ama rutin olarak riske atmayıp genelde 20. Haftada uygulamaya başlıyorlar 😇