HabibeKaraca Bedis94- dahilye yönlendirdi hic bir acıklamada yapmadı 60 ile hamıle kaldım suan 65 kılodayım yürüyüş yapıyoeum bol su içiyorum ama 4 gundur degişik anlamsız bir şişlik var uyuşuk gibi batma gibi
Mlk8 Bedis94- aynen maalesef cok ciddiyim inanılmaz odemim vardi ki doğumdan1 hafta sonra indiler devamlinaynaya bakiyodum bunlar benim ayaklarim mi diye o derece unutmuşum eski hallerini.36 ya geri dönmedi ama ayaklarım 37 olarak kaldı ☺
Efu Bende hic sislik yoktu son haftalarim artik igne batirsan patliycak durumdayim diz kapagim bile görünmüyor o kadar su topladim ki halbuki yürüyüste yapiyorum 🤦♀️
Bedis94- NilayRuya Allah yardımcımız olsun canım valla ben 35 haftama kadar güle oynaya geldim şimdi pili bitik bir anne adayıyım😁
Bedis94- esrosSs bana hiçbişey iyi gelmiyor canım ayaklarımı havaya dikiyorum yok uzanıyorum yok bol bol su içelim inşallah o iyi gelir😁
NilayRuya Bedis94- âmin canım benim e bizimde pilimiz bir yere kadar dayanıyor ben şimdiden bittim gibi geceleri uyuyamıyorum biraz yürüsem bacaklarım ağrıyor basamiyorum😄
EmineYavuzhan1 HabibeKaraca Bende 19 haftalık hamileyim dün annemgildeyken elim ayağım çok kötü şişti çoraplarımı çıkarttım soğuk yere bastım çok iyi geldi ama şişmesi inmedi aynı durumdayız