minikmucizemmmmmm Şöyle söyleyeyim ben “Bu ay hamile kalmayacağım” dediğim ayda hamile kaldım.
Soğan suyu +Hayıt otu suyu içtim. Şifa olduğuna inanıyorum ancak,5cm kist az bir kist değil. Ben kistimi aldırmadan önce hiiç yumurtlamıyordum bile. Demek istediğim şu; eğer bu kist çocuk sahibi olmana engelse emin ol operasyonu geçirip kistini aldırdıktan sonra ki tabii ki benim yumurtalığımın az bir kısmını dahi almışlardı, rahminiz doğduğunuz zamana dönüyor. Ve inanın engel o kist ise operasyondan sonra bebeğinize 2-6 ay içerisinde kucağınıza alırsınız. Kendinize stres yapmayın nolur. Doktor bana da bekle dedi ben de 1.5 yıllık evliyim ve operasyonu 9. Ayımda oldum. Ve üzerine 6 ay da şartlar öyle gerektiğini için korundum operasyondan sonra :) 30 yaşındayım,eşimle aramda 15 yaş var. Beklemek istemediğim için 1 yıldan önce oldum. Çözümsüz değil inşallah derdiniz.Geçtim aynı yollardan. 🌹