denizmanzarasi Soğan kürü yapan hanımlar, regli sonrasi 2.gun başlanıyor 15 gün yapılıyor yazıyor ama bu süreç yumurtlama sürecine denk geliyor hamileliğe engel olmaz mı? Deneyimleyen arkadaşlar yazarsanız çok sevinirim 🌼
Esr_a denizmanzarasi ben adetin 2. Günü başladım ve 15 gün sabah akşam yemeklerden 10 dk önce sıcaktan ılık olcak şekilde içtim cnm İbrahim saraçoğlunun sayfasından okudum ayrıca YouTube videolarında da var tereddüt etme 👍🍀
Dilara0638 denizmanzarasi bende denemiştim yumurtlama günü bırakmıştım ama bi faydasını görmemiştim inşallah siz görürsünüz
minikmucizemmmmmm denizmanzarasi adet bittikten 3 gün sonra başladım 15 gün devam ettirdim. Adet oldum bir gün gecikmeyle. İnşallah faydasını bu ay görürüm. Yaptığı ay hamile kalanda var nasip bilemeyiz
Oms Canim adetin 2. günü basladim ben 1 hafta adet sürecin oluyo zaten 1 hafta da yumurtlama dönemine kadar oluyo. Tam yumurtlama zamani birakiyosun. Yumurtlamanin kalitesi artiyo galiba ben ictigim ay degil de diger ay hamile kaldim 🌼
denizmanzarasi Esr_a canım ben adet bittikten sonra diye okudum ondan tereddüt ettim tekrar bakayım çok teşekkür ederim🙏🌼
Oms denizmanzarasi anladim canim, ben ibrahim saracoglunun verdigi tarifle yaptim sabah ve aksam üstü ilik olacak sekilde ac karnina ictim 15 gün. Hayirli haberler alirsin insallah
Esr_a denizmanzarasi rica ederim ben bi kere yaptım kimyasal gebelik geçirdim bir sene ara verdim tekrar yaptım Allah’ın izniyle tabiki hamile kaldım 🙏☘️
denizmanzarasi Oms Adetin 2.gunu mu başlattı Saraçoğlu?Kendi sitesinde niye acaba regli sonrasi 2.gun yazıyor,çünkü yumurtlamaya denk geliyor ve Allah korusun düşük olabilir devam edilirse soğan kürüne
Smyrayldrm denizmanzarasi bende dusuk yaptm 14 hafyakık 1 ay oluyo banada sogan suyu ıc ıcını temızlesın ddıker 5 gunudr ıvıyrm 2 gunudrde adet oluyorum bıde 2 kere adet gor gebe. Kalabılırsın dedıler cnm denıyrm ınlh faydasını gorruum ıcımı temıxllesın
Oms denizmanzarasi bilmiyorum canim ben youtube den bakmistim, ben adetin 2. günü basladim kesinlikle
Smyrayldrm Aslihan2 yoo cok bsy yok ya tadında bıde kokuds olmuyr ben gunluj yapıyrm 1 sogano boluyrm 4 e kaynattp ılık yapıyrm ıcıyrm cok faydası varmıs dene derım bı kere 1 bucuk bardak ıvıyrm yanı