Brckymk Dilekcnkn canım bende 12+4 deyim bugun kontrole gittim erkek dedi zaten hep öyle hissediyordum ve ultrason görüntüsünden benzetiyodum doktora da söylemiştim senin bebeişte kafa yapısı falan benm bebişe çok benziyo ultrason da erkek gibi geldi bana 🐣
Dilekcnkn Merveee34 Nereden anladın çok merak ettim ☺️ 2 oğlum var belki bu kız olur dedik ama hissettiğim hep erkekti
Dilekcnkn Brckymk benim doktorum söylemedi yaa 16 haftada gel net diyicem dedi iki oğlum var ve rüyamda hep erkek görüyorum akrabalarımda öyle görüyor 😂
ESM2103 Dilekcnkn ben 15 haftalık gittim doktorum net bişey söylemedi kıza benziyor gibi dedi ama soru işareti net bişey söylemedi
Brckymk Dilekcnkn bende rüyamda hep kız görüyordum tersi oldu belki sende de öyle olur bilemem canım bizim doktora degişmez dimi diye sordum yok dedi çok belli dedi bakalım hayırlısı olsun sağlıklı olsunlarda
Dilekcnkn Sadece_anne tamam daha 1 ay var valla bende merak etmeye başladım git gide eşim çok merak ediyordu ben dedim kesin erkek ama bebiş büyüdükçe bir merak sardı beni
Sureyya_beren Dilekcnkn bir hafta sonra özel bi hastanaye giderseniz öğrenirsiniz büyük ihtimal, genelde söylüyorlar çünkü
Cevik_01 Sadece_anne doktor da erkek dedi %70 80 ama aklıma yatmadı hiç hep kız olacak gibi geliyor banada 🥰