Stres panik bunlar en büyük zarar. Benim doktorum sakinleşmek lazım dedi. Şu an 31.haftadayim haliyle bende korkuyorum tuzsuz yiyorum sabah iki akşam iki tansiyon ilacı içiyorum çok aşırı su içiyorum. Tamamen diyet mantığıyla besleniyorum. Dahiliye de kan idrar böbrek için ultrason bakildi kardiyolojide eko ekg bakıldı idrara her kontrolde bakılıyor şükür şu ana kadar temiz tek sorun 14/8-15/7 çıkan tansiyon
Limonlu su ile düşüyor biraz daha