Evet tansiyonunuz yüksek gidiyo gebelik zehirlenmesi başlıyor sanırım idrarsan protein kaçağına bakarlar var ise gebelik zehirlenmesi olduğu kesinleşir tansiyon ilacı başlatır sıkı bir takiple ilerlersnz yani Çok da ilerleyemezsnz zaten bebek de tansiyon olduğu için gelişmiyor gebelik zehirlenmesinin tek çaresi doğum yapmak başıma geldiği için biliyorum inşallah yoktur ve ilaçla kontrol altında tutulabılırsnz