Gulsen_Ozmen Beste0636 igm pozitif olmadığı sürece sıkıntı yok dediler. Igg önceden geçirmişiz demekmiş
Beste0636 Gulsen_Ozmen ama doktor bana kızamık olanlardan uzak dur gibi bişey dedi nette de bağışıklık yazıyor neyse hayırlısı olsun bakalım