Dilara0638 Gulsen_Ozmen bu bir virüsmüş grip benzeri bişey ve geçirmişsiniz daha önce onu gösteriyormuş sanırım doktorum buna benzer bişey demişti yanlış hatırlamıyorsam ama korkutacak bişey yok ona emin olabilirsiniz
Gulsen_Ozmen Korktum ben de.Doktor da çıkmış. Devlet hastanesine gidiyordum.Sonuclar yetişmediydi. Anti rubella igg 83.4 -reactive yazıyor. Anti cmv igg 500-reactive yazıyor.Diğerleri hepsi nonreactive yazıyor zaten. Korktum ben de
Dilara0638 Gulsen_Ozmen bendede öyle çıktı bende çok korkmuştum rubella kızamıkçık demek ben küçükken geçirmiştim bu diğer virüsüde geçirmişim o yüzden pozitif çıkıyor bunlara vücudumuz bağışıklık kazanmış korkacak bişey yokmuş
Gulsen_Ozmen Teşekkür ederim.Çok tedirgin olmuştum. Tabi yarin gideceğim yine doktora.Danışacağim. Ek başka tahlile gerek var mı diye. Çok sağolun
Gulsen_Ozmen Asafimmm ben de yarın tekrar gideceğim. Bakalım ne diyecek nasıl olacak. Başka tahlil isteyecek mi
Asafimmm Gulsen_Ozmen biizm laboratuvarda sorun olabilir arastırma hastanesinde yaptır tekrar dedi oda ne arastırmasaysa işte halaa cıkmadı demekki endişe yapacak birşey dğil canım gönlünü ferah tut
Gulsen_Ozmen Asafimmm bugün gittim doktora. Önceden geçirmişsin dedi. Şimdi var mı diye bakalım dedi. Sonucum daha biraz önce çıktı.0.2 -Nonreactive yazıyor. Benim anladığım şu an yok galiba. Alalhima şükür. Yarin yine de doktora sormaya giderim belki
Asafimmm Gulsen_Ozmen yaa cok sükür canım 🙏🏼 Sen hemen hallettin benimki neden bu kadar uzun sürdü acaba
Asafimmm Gulsen_Ozmen yok canım bende şimdimi geçirmişim öncemi geçirmişim diye bakacaklardı dedigim gibi ben arastırma hastanesnde verdim artk blmiyorum ne oluyrsa inş önemli birşey değildir bu zaman kadsr bekledigine göre
Gulsen_Ozmen Asafimmm inşallah değildir canım. Birsey olsa ararlardi zaten. Ben de internetten baktım sonuca. Sıkıntı yok görülüyor. Tabi yarin doktora da soracağım canim
Gulsen_Ozmen Igg pozitif , igm negatif yazıyor ya. Acaba ne kadar önce geçirmişiz oluyoruz ki bu virüsü.
Gulsen_Ozmen Beste0636 igm pozitif olmadığı sürece sıkıntı yok dediler. Igg önceden geçirmişiz demekmiş