Gizem957 tsh 3.1 cıkmış deger çok yüksek yok öyle yok böyle dedi 2 kere devlet hastanesi ne gittim sabahın köründe ac ac perişanlık doktorum o kadar kötü değil sen niye takıldın bu kadar dedi hatta 25 mg lik ilaç başladık onun yarısını iç korkma hiçbişey olmaz dedi 2 inci trimesterda çok yüksek sayilmiyo o değer hiçbişey olmaz bebeğe korkma dedi