Nilaylks MeliSeliMelih Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin sorunca buraya da yazabilir misiniz? Benimde bebeğim iki hafta önde kilosu da olması gerekenden önde maşallah sezeryan düşünüyorum haftaya randevum var merak ettiğim bir konu ☺️
Ozlem23 MeliSeliMelih 37 ve sonrası bebekler gelişimini tamamlanmış sayıldığı için prematüre sınıfında sayılmaz erkek olmaz yani sağlık sorunun varsa tabi yinede doktorunun bebeğinin gelisikiyle ilgili düşünceleride önemli
Margaret MeliSeliMelih bebeğiniz sagliklidir umarım. Doktora görünmeyi ihmal etmeyelim endişe vermek istemem ama ben çok endiseleniyorum böyle herseye
MeliSeliMelih Margaret sürekli görüşüyorum doktorumla akşam zaten nöbetçiymiş hemen gel dedi gidicem 😊