MeliSeliMelih Arkadaşlar sizce 37+6 da doğum erken mi olur ? Bir takım sağlık sorunları yaşıyorum ve doktoruma rica edicem uygunsa almasını isticem… 😔
Mdnyldz MeliSeliMelih Uygulamada bile 37.haftayı “zamanında doğum başlangıcı " olarak değerlendirmiş . Eğer sağlıkla alakalı bi sıkıntı yoksa bi sorun yaşayacağınızi sanmıyorum kuvez vs gibi. Gelişimi tamamlanmış sayılıyor zaten o haftalar.
Hilal2205 Erken değil canım 37 haftadan sonra doğan bebekler prematüre sayılmıyor genellikle ama yinede son söz doktorun olur bebeğin gelişimine bağlı eğer iyiyse gelişimi ve uygun görürse başlatır doğumu diye düşünüyorum :) hakkında hayırlısı ❤️
MeliSeliMelih Hilal2205 inşallah canım 2 hafta önden gittiğini söylüyor her muayenemde şu an 34.haftamızdayız 3 kg olmuş… 3 hafta daha var ve ben gerçekten artık yürüyemicek kadar kötü haldeyim umarım kabul eder bu akşam görüncem doktoruma çok akıntılarım var…
MeliSeliMelih Mdnyldz inşaallah uygundur 34.haftamızdayız şu an ve artık çok kötüyüm bebek 3 kg olmuş 37 de alırsa daha 3 hafta var bakalım akşam görüşcem doktorumla hayırlısı
Mucizeninannesi07 Senayyalcin MeliSeliMelih gayet normal cnm bende sezeryan olucam 37+1de düsünüyoruz Eğer bebeğin gelisimi iyiyse cok normal
MeliSeliMelih Havva- anladım canım umarım kbl eder doktorum görünüşe göre 2 hafta önde gidio zaten ama hayırlısı sağlıklı olsunda
Pinar17 Abimlerin bebişi 36+4 alındı. kordon donanmasından sıkıntı olmuştu acil ameliyat oldu. Bebiş turp geldi maşallah ikisi de çok sağlıklıydı. hiç endişelenmeyin güzel bir hafta doğum için
MeliSeliMelih Pinar17 ne güzel bunu duyduğum çok iyi oldu 😊 inşaallah hepimiz sağlıkla alırız yavrularımızı kucağımıza ♥️
Margaret MeliSeliMelih ne gibi sıkıntılar yarattı bebek sizde :( geçmiş olsun 36 haftalıkken de doğabilir sanirim
MeliSeliMelih Margaret artık yürüyemicek haldeyim miyadını doldurmuş bebek gibi karnım çok büyük 3 gündür 1 saat bile uyuyamıorum, çarpıntım oluo ve durduğum yerde su gibi ter atıyorum 😔😔
Margaret MeliSeliMelih bebeğiniz sagliklidir umarım. Doktora görünmeyi ihmal etmeyelim endişe vermek istemem ama ben çok endiseleniyorum böyle herseye
MeliSeliMelih Mucizeninannesi07 yaaa öyle mi 😊 maşallah gelişiminin iyi olduğunu söylüo doktorum bakalım görüşcem bu akşam…