Minimalist_anne cansugrn ah ne güzel. Sizin adınıza sevindim. Ben fenalardayım artık. Benim de hamileliğimin 8 ayı çok güzel geçti son 1 ay çok zorlanıyorum. Bakalım yarın doktor ne diyecek. Sizin doğum belli mi? Sezaryen ya da normal?
cansugrn Minimalist_anne hakkinda hayirlisi. Benim zorunlu sezaryen olcak günumde belli 16 nisan 1haftam kaldi🙂🙄
Minimalist_anne cansugrn benim de belli oldu. Pazartesi sabahı 8 de sezaryene alıyor doktor. 12 sine denk geliyor. Şimdi bu 3 gün geçmez bana 🤗🙈
denizkizi45 Son 11 😍. 20 Nisan’da sezeryan olucam pazartesi günü kontrolüm var bakalim acele etmez inşallah 😊
efruzzz Eda319 ona eminim ama bu dunyaya geldiginde de onu ne kadar sevdigimizi gorunce de hosuna giderdi keretanin geleydi iyiydi yane😅
Mutlulugumm123 Eda319 bizimde tam 1 gün dogum pozisyonunu almış bebegim ama hala doguma dair bi işaret yok. Ilk dogumum normal olmustu ama 2.si gelmek istemiyor 🤷♀️🤷♀️
cansugrn Minimalist_anne aaa senin daha erken hadi hakkinda hayirlisi sen benden daha heyecanlisindir sezaryen olcaksn dimi 16si diyodn neden erken olcak🙂