cansugrn normalde 16 Nisan evet. Ama doktor 23 nisanı bulabilir gelmesi çok keyifçi dedi 🤷♀️🤦♀️ bu cuma Kontrolümüz var. Hamileliğimin başından beri normal doğum dedim durdum ama sanırım sezaryen günü alıcam doktordan. Bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladığımdan beri o kadar hareketli ki, vücudum dayanmıyor artık. İç organlarımın sağlamlığından şüpheliyim. 😅 Tansiyon yükselmelerim de başladı. Korkuyorum.