Hatice68 Bsmlh görürsün canım inşallah bende 29. Haftamdan beri erken doğum riski vardı derdim hep 38 haftayı görür müyüm diye cok şükür gördük sende görürsün kalbini ferah tut❤🤲
aannepandaa Eda319 hissediyorum bugün yarın gelecek.. ağrılarım var. Sabahtan beri pembe akıntım geliyor. Doktorum perşembe cuma gibi gelir demişti.
Bugcuu @Eda319 uygulamaya göre 40 ama doktorumuz 25/26 Nisa’n gibi alırız demişti sanırım bizimde son 20 falan 😄😄