Lavininannesi1 ben her sabah bir tane tost yapıyorum tost ekmeğinden, onun da sadece kenar sert kısımlarını yiyip yumuşak yerlerini kızıma bırakıyorum 😂 gün içinde başka da ekmek yemiyorum.
Kahvaltıda haşlanmış yumurta, kaşar, peynir zeytin vs klasik kahvaltı.
Öğlen çorba veya akşamdan kalan yemek varsa onu yiyorum.
Akşam da çorba-yemek-pilav-salata/ayran
gün içinde çok acıkırsam da hurma ceviz fındık vs yiyorum, akşam da portakal muz yiyorum günü kapatıyorum
36+3 haftam