Esesli öylemi benim kaşımın kenarında bir tane vardı hamilelikten önce cildiyeye gittim beni estetik cerrahiye yönlendirdi doktor alırsam derin iz kalır demişti çünkü dibinin ne kadar içerde olduğunu bilmedikleri için kazıyarak alıyormuş cesaret edemedim ama küçük etli benler içinde geçerlimi bilmiyorum araştırmak lazım