CigdemSenol teşekkür ederim canım benim inşallah yükselir tek duam bu şuan .manevı olarak bu kadar eziyeti rabbim karsılıksız bırakmaz inşallah.brkleyiş bitmiyor 10 gun nasıl gectı bı ben bılırım acabalarla simdi iki gun daha eklendı yine beklerim .üç düşük iki negatif aşılama şimdi tüp Bebek.rabbim bekleyen herkesin tuzunu guldursun inşallah 🤲