Cemilegoker Kızlar benım transferin 10. Günü bugun beta HCG 14,6 çıktı.bu kadar düşük olupta yükselen varmı acaba içinizde?
Mavi34 Cemilegoker düşüklüğüne takılma hic gün aşırı 2 katı civarına yükselmesi önemli. Inşallah olması gerektiği gibi yükselir ve sağlıkla sana tutunur yavrun
Endo Cemilegoker Ne güzel pozitif çıkmış hayırlı olsun :) yükselir inşallah düzenli yüksledikten sonra düşün olmasına takılma
derindemir Cemilegoker benim ilk tahlil sonucum 3 tü.5 in altı hamilelik bile sayılmıyor siz düşünün.sonraki 71 çıktı bi kaç gün sonra.sonuçta 50 den başlamıyor bu değer yükselmeye.sakın umudunuzu kaybetmeyin
Cemilegoker Mavi34 inşallah canım 5 yıldır bekliyoruz bizde degeri öğrendiğimde beri stresten karnımın altına ve belime agrı girdi
Cemilegoker Doktorumda tekrar kan tahlili yaparız dedi iki katı yuksrlme varsa iyi dedi.ama içimde cok kotu bı hiss var sanki değerler düşğyo gibi.cunku 3 gundur idrar testi yapıyorum silikte olsa cızgı var ama bugunku dahada silik sanki
Mavi34 Cemilegoker benimde öyle olmuştu 9.gunde yaptığım testte çizgi vardı 11.gunde 13.gunde daha siliklesti çok korkmuştum ama betam yükselerek devam etti çok şükür
Mavi34 Cemilegoker sakin stres olma bilirsin hu dönem mutlu olman rahat olman en önemli şey. Rabbim bizler gibi evlat sahibi olmak icon bu emekleri veren hic bir kadının emeğini boşa çıkarmasın
Rabia063 Cemilegoker benimde değerim 27 çıktı sonra yükseldi cok şükür kesemizide gördük içinizi ferah tutun
karpuzayse Benim de tüp bebek 11.haftaya girdik elhamdulillah 🙏🏻 Lütfen sıkma kendini iyi düşün iyi olsun 🥰🙏🏻
Cemilegoker https://resimyukle.io/r/38G3CBgB8x Kızlar idrar testi yaptım tekrar dun ve sabah yaptıgımda daha belirgin.beta yükselmesine işrettir dimi bu ?
Mermerve Cemilegoker benimde tup bebek 11. Gun idrar testim negatifti kan vermek istememistim 13. Gun tekrar idrar testi yaptim bu sekilde cok cok silik cizgi cikmisti sonra gidip kan verdim degerim 42ydi. Daha sonra katlanarak artti cok sukur. Onemli olan cikan degerin yuksek olmasi degil saglikli sekilde artmasi. 😊
Cemilegoker -sevgikelebegi12 Gaziantep ümay tüp Bebek merkezi Ahmet cupuşbaş doktorum.ilaç 7 bin tuttu hastane 12 bin embriyo dondurma ücreti ile birlikte .
-sevgikelebegi12 Cemilegoker tekrardan denemek istersen hangi ücretleri Alıcaklar peki ? Dondurma işlemini almıcak demi