Mr122 aa bizde de aynısı oldu ki biz genelde önden gideriz. Yani geçen haftaya göre 60 gram almış sadece. Doktor bütün ölçümlere tahlillere baktı sorun yok minyon bi bebek olacak dedi. Alabileceği kadarını aldı zaten ayrıca çatında dar sakın kilo almadı diye üzülme kilo alırsa normal doğuramazsın dedi. Bebeğin yapısıyla ilgili biraz minyon bi bebek olacaksa ne kadar uğraşırsanız uğraşın neticede alabileceği bi seviye var. Sağlıklı ise hiç canınızı sıkmayın. Doğunca da büyüyorlar nasıl olsa ☺️