arzubldk İlişkiye girmenin bi çok faydası var gebelikte, düşük riskin yoksa her şekilde yavaş girebilirsin. Duyduğun herşeye niye inanıyon? Kanama vs risk oluştursa öyle bir ultrason şekli bile olmaz. Bana kaç kere bakıldı alttan hiç bi şekilde bişey olmuyo. Derin bile girilmiyo ki kanama yapsın. Kanama oldu diyenlerin zaten kanaması olurdu ordan bakmadan.