Tubiikkoo Nesityyy olabilir sonuçta kese dışı bir kanamaymış Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 kötü düşünme kendini daha fazla strese sokma yeterince stresli bir dönemdesin sakin kalmaya çalış oldu mu ☺️🤷♀️
Mervekomur Nesityyy inşallah canım korkma benim çok sıkıntılı geçti kese felan bozulmuştu şükür topladı sürekli dinlen ayaklarını yüksek tut yatarken proloton depot kullandım yeni bıraktık doktorun gerek duyarsa yazar belki sana da çok geçmiş olsun 💕
Nesityyy Mervekomur yok canım şu an progestan iğne kullanıyorum vitamin var bide sabah aç karnımda TSH ilacım var..