kızlar akşam Bi anda kanamam oldu ama aya kalktığımda Bi anda adet nasıl gelio öyle geldi banada çok. korktum Bi anda elim ayam titredi ağlamaya başladım eşimi çağırdım hastaneye gittik hemen doktor baktı bana kalp atışı duyuldu ve bana kanamanın plasenta dışında olduğunu söyledi serum taktılar iğne yaptılar fitil koydular kanamam azaldı.. Bana yatış dediler evde dinlencem dediler bu arada 8+0 haftamdayim.. böyle bisey başına gelen var mı? plasenta dışında ne demek bilen var mı?