Caglapolat ben bu konuyu baya bir soruşturdum, doktorumla da konuştum, sizinle de paylaşayım belki faydası olur. Şimdi bizim gibi hiç açılması olmayanlar için suni sancı genellikle normal doğumla sonuçlanmıyormuş maalesef, süreç uzun olduğu için bebekler dayanamıyor, sezaryene gidiliyormuş. Benim yarın son kontrolüm var yine açıklık muayenem olacak, cuma sabahtan yatışım yapılacak ve ona göre doğumu planlayacağız. Eğer açıklığım hala yoksa suniden önce açıklığı sağlayan bir ilaç varmış onu uygulayacağız. Kimi doktor damardan kimisi fitil ile veriyormuş. Bu platformda konuşmuştuk annelerin çoğu fitil ile almışlar ve başarıya ulaşmış. Ancak benim doktorum fitil tercih etmediğini söyledi, damardan yapacak. 2-3 cm açılmayı bu şekilde çok daha kısa zamanda sağlayıp ardından suni sancı verecek kısmetse.