Mapleleaf 40+4 bitiyor bizim de bugün. Ne gelen vaaar ne giden, ne sancı ne açıklık :) valla benim yapmadığım şey de kalmadı. Pilates topu, merdiven inip çıkma, yürüyüş, dans etme, temizlik yapma, hurma yeme, ahududu çayı içme vs vs.. Olmayınca olmuyor :) cuma günü 40+6′da yatışım var, normal doğumu deneyeceğiz olmazsa mecburi sezaryen artık.