Aysenur3 Bende ilk gebeliğimin son ayında preklamsi geçirmiştim benimkide ağır geçmişti tüm belirtilerini yaşadım sezeryan olmuştum, oğlum 2 yaşında şuan ve şimdi 2. gebeliğimi yaşıyorum 10 gün sonra doğumum var inşallah bunda daha dikkatli ve temkinliydim çünkü riskim yüksekti başından beridir de coraspin kan sulandırıcı kullandırdı doktorum şükür bu vakte kadarda iyi geldim bi sıkıntı yaşadım 😌🙏🏼 Birşey kalmadı şükür umarım doğumda güzel geçer sende çok dikkat et