tugcemre Yani arkadaslar kiziniz varsa 2. De kiz. Eger erkekse 2.demi erkek cevremde hep boyle diyorlar ama
Beyzan tugcemre yaaa bu çok doğru valla 😂 oğlum vardı yine oğlum olacak 😃 bileydim seneye hamile kalırdim😂
Neslihanbew tugcemre yarı yarıya seçenek var zaten cnm :) 2020 kızım vardı 2021 oğlum olucak ALLAHIN izniyle :)
Polats tugcemre 2018 de oğlum oldu 2.ye hamileyim bu da erkek . Boyle şeylere inanmam ama tuttu bende de😊
tugcemre Zrgakbyk bencede dunden beri her sene degisirmisya kiz senesi erkek zenesi falan daha erken benim icin ama haftaya persembe doktor kontorolum var 14 olucam soyler insallah
Beyzan Zrgakbyk bu tıbbi bir yaklaşım değil ki halk araundy söylenen bir hosluk espri. Sonuçta cinsiyet tahmini yapmıyoruz burda
tugcemre Beyzan ayy uff bende bilseydin keske aybinsallar soyleye soyleye allahin isine karisiyrlar ya bence denk gelmistir bir kiz bir oglan hepimize nasip olsun insallah
Beyzan tugcemre inşallah 🌸 ben iki erkek olacagi için oğullarım adına çok mutluyum abi kardeş olacaklari için ama ilerde çok isterim bir kızım olsun Allah her şeyin hayırlısını versin inşallah 😍
Fatmaliakburak26 tugcemre aslımda ablamında basına geldı ılk bebegı kızdı ıkıncısıde kız sımdı üçüncüye hamıle onada kız demıs doktor bnde ınanmıyorum ya aslında boyle seylere