Bsmlh beklicem valla cnm mecbrm çarem de kalmadı hani serklaj da var dikişe bile bakmıyor düşün. Bı açılmam olsa doğum başlar çok şükür 35+4 um ama tabiki yinede ciğer gelişimi için bende 37 felan istiyorum. İğne vesaire hiç birşey de olmadım diğer kızımda da serklaj varken olmuştum o zmn İstanbul da oturuyordum. Burda bir hamike kaldım doktor sıkıntısı yaşamakdan başka birşey olmadi. Ambi hfta snra bakck inşallah o zamana kdr doğurmaz sam