Merhaba hanımlar normalde yalancı sancıları bir kaç haftadır çekiyorum yani adet sancısı gibi olanını fakat dünden beri çok sık olmaya başladı doğum sancısı olmadığına eminim çünkü düzenli değiller ama gece bile uyandım sancidan sık oluyor dünden beri hiç böyle olmamıştı ikinci doğumum olucak bu durumu yaşayan var mı böyle yalanci sancı çekip kısa zaman sonra doğuma giden var mı çok erken daha çünkü 35+3 teyiz.