BirMuallime yok artık Bitlis miiiii ay gerçekten inanmıyorum bu kadar tesadüf olur biz de bitlisteyiz yani aşırı mutlu oldum sanki kardeşime ablama sarılmış gibiyim şu an😂 ben de 5 kere hastanede yattım en başta da kanama sorunum vardı sürekli leke leke geliyordu tabi ben hepsinde koşuyordum hastaneye, bebeğimi hissediyorum artık biraz da zayıfım erken hissettim ama hissettikçe benim kaybetme korkularım kaygılarım maalesef ki arttı😔 şeker de zorlayıcı oluyordur eminim diyetle devam ediyorsunuz değil mi inşallah her şey şifa olsun bebeğinize yavaştan sona geliyorsunuz sağ Salim kavuşmak nasip olsun🙏🏼 Ay vallahi günüme umut oldunuz isyanlardayım sabahtan beri doktor yok bi şey yok kaldık burda diye 😂