Ben çok çektim ya ama ağrıyacağını hissettiğim an nane yağıyla eşime masaj yaptırdım yüzüme burnuma sürdüm yağdan alnıma şakaklarıma kaşlarımın ortasına falan o yağdan sürünce baya rahatlıyodum ilaç almadan geçiruyodum o yağla burun tıkanıklığına da birebir