nurkse denizinprensleri2 bence kan ver sen acile git çok sancım var de gebelik şüphem var de ilaç kullanıcam test yaptırmak istiyorum de yaparlar
denizinprensleri2 nurkse ben Antep’in ilçesindeyim canım şimdi kan testi almazlar sağlık ocağı 10 kadar oluyo yasak olmasaydı eşime söylerdim Nizip’e verirdim hemen alırdık sonucu ya
esras nurkse ben testimi gene tekrarladım resimle size zahmet oynar mısınız ben bakınca beyaz bi çizgi görüyom 😊🤗 çok heycanlı ve sabirsizim ondan rahatsız ediyom gene kusuruma bakma https://ibb.co/FXQgbH5 siz hangi programla resimle oynuyorsunuz
derya45 nurkse mesajın sonuna kadar ay inşallah vardır diyerek geldim.Sonra ikizlere yazısını gördüm.Allahım kucağına da almayı nasip etsin darısı bizlere inşallah.Maşallah barekallah
nurkse derya45 yaaa o kadar iyisin ki çok teşekkür ederim rabbim herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin ❤️
Royem62 nurkse iğnenin etkisini baz alara bence bir kaç gün sonra yeniden dene canım inşallah vardır 🤗