esras nurkse resimle nasıl gölge yaptınız benimde bi testim var cook silik bi çizgi görüyom size yollasam bakar mısınız https://ibb.co/BstPd4F
derya45 nurkse mesajın sonuna kadar ay inşallah vardır diyerek geldim.Sonra ikizlere yazısını gördüm.Allahım kucağına da almayı nasip etsin darısı bizlere inşallah.Maşallah barekallah
denizinprensleri2 nurkse evet canım 17sinde oldum bugün 14. Gün demi var gibi canım yarın da yapım bi test inşallah onda da çıkar
nurkse denizinprensleri2 bence kan ver sen acile git çok sancım var de gebelik şüphem var de ilaç kullanıcam test yaptırmak istiyorum de yaparlar