Bizde bugün 39+3 zilli kızımız gelmek istemiyor🙈yarın kontrol var bakalım ne diyecek doktorumuz kilosuda gittikçe artıyor geçen hafta 3500-3700 arası dedi korkuyorum açıkcası🙄2.doğumum olacak ilkinde 31.haftada suni sancıyla ölü bir melek doğurmuştum😢yine suni çekmek istemiyorum hele sezaryen hiç ama nasıl sağlıklı olacaksa öyle gelsin ne yapalım beklemedeyiz🤷🏽♀️