Mutlulugumm123 Merhaba. Benim de canım oğlum 39+1 haftalığız ve gelmiyor. Baş geliş ama yan duruyormuş. Kanala girmemiş daha bugün kontrole gittik. Nst de doğru düzgün sancı da çıkmadı. Doktorum herşey yolunda ama niye doğurmuyosun diyor 😂 En son artık kanala girmezse sezaryenle alcaz dedi. Önce sağlıkla gelsin tabiki ama gönlüm normal doğumdan yana. İlk bebeğim. Ve sezaryen olcam stresi tansiyonumu yükseltiyor sanırım. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻