Mbetul benide bi yakınım yönlendirmişti Sezen hanım gerçekten çok ilgilidir muayene esnasında aklınızda hiç soru işareti bırakmaz valla Bebeğin idrar kesesindeki idrara kadar söylerdi☺️Dediğim gibi sezaryendende çok memnun kalmıştım çabuk toparlanmıştım🙏tabi her bünye farklıdır o da ayrı bi konu.Keşke devada olmasaydı kesinlikle yine ona giderdim