Ben de Tuncay hocaya gidiyorum. Tuncay Yüce çok memnunum. Özel muayenesi var ayrıca Liv hospital ile anlaşmalı. Ayrıca Ankada Yasemin hanım, Yaşamdaki Sema hoca, hatemdekı Nazire hanım hakkında da ıyı seyler duydum. Ögretmen arkadaslarım çok memnun kalmışlardı. 😊Herkese saglıklı doğumlar diliyorum