Lcy 35+1 olduk biz de.Çok ağırlaştım,vajinada batma hissi oluyor kızımın başı aşağıda olduğu için.Onun dışında bir sıkıntımız yok çok şükür ama doğsun istiyorum artık 😊 Eşim benden daha çok istiyor doğmasını 😊 Az kaldı bakalım ne zaman gelecek minnoşum 💕