Ozlem23 gönderilerden okudum. Yemek değilde çikolata enerji amaçlı yediriyorlarmış. Terlik de hani bu otellerde incecik karton havlu terlikler varya onlardan 2 tane koydum. Islakla kayarıö felan diye korktum. Gecelikte doğumkoçumun söylediğini yazdım. Oda dedi öyle güzel gecelikler pijamalar getiriyolar ki üzülüyorum. Squat yapıyosunuz yürüyosunuz açılma muayenesi yapılıyor leke olabiliyor gerekirse atılacak gibi bişey al dedi. Hastanede önlük veriyorlar ama onlar çok ince oluyor bu sefer sabahlık giymeye çalışıyorsunuz daralıyorsunuz diye. Mantıklı geldi.