Sinem_58
burda bir biz varız telaşlanma sen bebiş yazamı kışa mı denk geliyor önce bunu göz önünde bulundur sonrası kolay bizim doğum Mayısa denk geliyor 🌹☺️
Bebek için
hastane çıkışı 5li yada 10lu ben 10lu koydum
bir adet yedek alt üst takım ve iç zıbın
kalın battaniye ve çorap ilk zamanlar üşürler
bebek bezi(10 adet)ve ıslak mendil
yenidoğan biberon her ihtimale karşı
bebeği taşımak için puset yada ana kucağı
Kendin İçin
Terlik ben cross tarzı koydum yıkanmam gerekir diye
pijama takımı üstü düğmeli
Emzirme atleti tercih ettim
alt iç çamaşırı
çorap
Depend almadım ped koydum yerine kotex ekstra gece hastanede var zaten büyük bezler
bir adet alt üst takım yine yedek
Bu şekilde hazırladım ben normal yada sezaryen belli olmadığı için hastanede kalış sürene göre yedekleri 1 adet daha fazlalaştıra bilirsin canım sağlıkla gelsin inş ben ayrı ayrı poşetlere koydum hemşireye verilecek falan ayırdım öyle sende öyle yaparsın