burcu3 Benim bebeğim 1 ay yatti. Ben her gittigimde hüngür hüngür ağlıyorum falan. Ebeler bana diyor ki oradaki bak yaoma sutun kesilir. O öyle bi gelecek ki sen kendini hazırla falan. Ben tabi beni sakinleştirmek için söylüyorlar fakan zannettim. Kizim geldi 16 kilo verdim 🤣🤣