Benim hikayem de 1 ay önce yaşandı:)
32+3 de eşimle birlikte otururken akşam birden kanama geldi baya boşaldı bacaklarımdan apar topar hastaneye gittik. bebeğin pozisyonunu değiştirdiğini ayaklarının aşağıda olup plesantayı tekmelediğini gördük ultrasonda. Daha önce zaten kontrole gittiğimizde plesantanın rahmin önüne geçtiğini görmüştük. Şimdi aşağıya doğru baskı yapınca rahimde kanama yapmış. Bir gece hastane kaldık ertesi gün azalmıştı sonra akşama doğru hastanedeyken tekrar başladı ve durduramadı doktorlar. Acil sezaryene alındım. Çok şükür kızımda bende sağlıklı bir şekilde çıktık ameliyattan. O yenidoğan yoğun bakıma alındı. Ben o gün ayağa kalktım yürümeye başladım hafif hafif sonrasında da hiç sancım olmadı. Hiç korktuğum gibi değilmiş o konuda endişeniz olmasın. Sadece ilk çıktığında biraz acı oluyor birkaç saat sonrasında bişey kalmıyor. Şu anda 31 gündür küvözde bebeğim inşallah en kısa sürede çıkacak.