Sevdelibol Anne54 bak bak bende aventse heves ettim ama sonrada dedimki belki emecek biberona hiç gerek kalmocak ne gerek okadar para vermeye bir daha
Toplumcubirisi Anne54 biberon biraz sıkıntılı maalesef her bebek ucuz biberon almıyor. A 101de satılanlar bir yaşından iki yaşından sonra inek sütü verince kabul ediyorlar genel tecrübem bu 🌼 yeni doğan grubunun kabul ettiğini pek görmedim maalesef
Anne54 Toplumcubirisi zaten meme reddinden dolayı riskli buluyorlar korkuyorum bende bakalım ne yapıcaz 🙄
Sevdelibol Anne54 ilk başta sırınga ile kaşık ile dene canım baktın olmuyor en son biberon düşünelim ben de öyle yapıcam yinede nacizane fikrim😍😍
Kubraylmz0 Bende aldım eğer kullanmam gerekirse ve sorun yaşamazsam neden kullanmayayım sorun olursa sonra Avent alırım şimdi o kadar para vermek istemiyorum doğduktan sonra lazım olursa alırım ama
Hayla34 Sevdelibol kaşık normal çay kaşığı mı yoksa yenidoğan için özel kaşık mı var bilmediğim için soruyorum