Anne54 benim çocuk doktoru arkadaşım da biberon alma, kaşık biberon al dedi. Ben yine de küçük boy Lansinoh biberon da aldım, ne olur ne olmaz diye. Onun da ucu meme gibiymiş. Meme reddi olayı çok düşükmüş.
Planım şu: öncelik emzirmek. Emzirmemde problem olursa ilk başta kaşık biberon deniycem, onla baş edemezsek biberon.
3-4 hafta güzel emmeye alışınca da bazı beslemeleri babasına yaptırmak için sütümü sağarım, babası Lansinoh biberonla verir.