Aysc2651 mesela şöyle bişeyde var , çok özür dileyerek söylüyorum benim lavabo sıkıntım doğum oncesi hep kanamalı okurdu , ama doğum sonrası kanamalarım geçti o açıdan iyiki normal doğurmuşum dedim. inşallah sizinde iyiye dönük değişim olur doğum sonrası :)