momtobe8 inşallah bizdedir eşimde var zaten ondada 9. Kromozom dönüp ters bağlanmış ondada herhangi bir sağlık sıkıntısı yok ama çocuğa geçebiliyormuş 2 tane düşüğüm var ondan sonra araştırıp genetik test yaptırmıştık normalleşe hamile kalkabilirsin ama özürlü olma ihtimali var amniyosentez yaptırmanız lazım yok ben direk nokta atışı yapmak istiyorum derseniz hiç riske atmadan tüp bebek ondada transferden önce pgt yaptırmamız gerekmiş